tisdag 12 maj 2009

Lättnaden över att cykla utan händer

Idag hände det, jag cyklade utan händer.
Visst detta har jag kunnat tidigare, men denna gång var det så mycket enklare. Det var som tunga laster med socker just hade lastas av mig, som att jag skulle gå på diet eller något. Tss orka tro på dieter.
I alla fall idag på vägen hem var mina axlar lättade och jag cyklade hem med "gladsarahmin" på läpparna.

Väl hemma bar de iväg igen NetonNet för att hämta min fördömda mobil.
HANDLA ALDIRG på NetonNet,deras service suger och deras saker också (tydligen).
Eftersom att en man efter 10 minuter med sin nya kamera valde att reklamera den, wtf?

Och nu sitter jag här 23.10 sexsmsar med min pojkvän och har just tittat på eurovision. DJÄVLA programledare som inte kan tala riktig engelska! Och haha åt Armenia, deras deltagare hette Anush. Hur roligt är inte det?
Förresten är sexsmsande strålande!

Inga kommentarer: