söndag 26 april 2009

Hööveeeevääkkkk

Just nu är jag allmänt borta i tanken, sitter och funderar på elfanter med sockervadd på. Vill jag ha sockervadd? Vill jag ha elfanter?
Jag vill ha en elefant i min trädgård, en rosa. Den skulle heta Pippi och jag skulle rida på henne till skolan. Hon skulle vara en fin vän och jag skulle ge henne bananer.


Förövrigt var jag hos Elin igår, molto trevligt!
Pratade med Johanna massor, hon är fin<3!
Sedan var William pimpen, Jannike korkad och Nima var sötis!
Förklaring till Jannikes korkighet, hon gick ut ensam i kållered och skulle följa hennes pojke till Stationen, sedan får hon panik, för det var givetvis ett killgäng där, hon ringde till mig i panik.
Jag skyndar mig som SATAN! När jag kommer ner till stationen är hon BORTA! OCH svarar inte på mobilen! GAHHH!!!
Men efter två minuter av total panik så ringer hon tillbaka till mig. Jag blir lycklig!<33 Jannike och jag ÄGDE sönder alla på singstar också!<3

puss på alla fina<3

Inga kommentarer: