lördag 14 mars 2009

Påle i röven biskop?

Filosoferan


I veckan gjorde den flicka som blivit våldtagen av sin styvpappa abort.
Tack för det!
Flickan bar på tvillingarna och läkararna sade att hennes magra NIOÅRIGA kropp inte skulle klara av varken graviditeten eller födseln. Så modern till flickan tog sitt förnuft till fånge och ansökte om bort, vilket genomfördes.

Saken är denna. Modern, dottern och läkarna ska bannlysas från kyrkan.
MEN! Styvfadern är förlåten.
Jag har absoult inte något emot relgioner också vidare, men detta är ju ren idioti! Det är alltså okej att våldta? Det enda du behöver göra är alltså att be om förlåtelse?!

Jaha, men visst. Då undrar jag KÄRA biskop. Om jag penetrerar dig med påle i baken, drar ur den ber om förlåtelse och biktar mig, är jag då lika förlåten som styvfaren var när han stoppade kuken i sin dotter och sedan sa att det inte var meningen?

Inga kommentarer: