onsdag 11 mars 2009

De elaka myrorna del 1

Jag har sedan längen misstänkt denna mycket primitiva art till att vara en smitthärdat folkslag. Och nu är min stora faro bekräftad!
Jag vet inte hur och när dom planterade detta mycket sällsynta virus i mig, men på något sätt lyckades de överlista min briljanta hjärnkappasitet. Jag försöker nu skydda de celler jag har kvar i min dyrbara kropp. Detta lär inte bli en enkel strid men någon dag, någon dag! Då ska jag starta folkmord mot myrstackarna och då ska vi allt se vem som överlistar vem! Dagen kommer närmare än ni tror! MOHAHA MOHAHA MOHAHA!!

Kommentera gärna min galenskap...

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha aa joo det var s'kert svårt att överlista dej och din HJÄRNKAPACITET :P ooooo spooky the boy is evil sooo evil! ;)

Miss S sa...

Dammvalarnas herre! Jag fann honom jag fann honom! Nu måste jag bara skrämma i väg honom riktigt ordentligt! Hmmmmmm, mer poppoliter via Ebay!:D

MOHAHA MOAHAH!!!